loading...
ورزشی
سید فواد رضوی و محمد لقمانی بازدید : 10 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)
  
 
پارسال دایی را داشتیم بهتر نتیجه می‌گرفتیم پارسال دایی را داشتیم بهتر نتیجه می‌گرفتیم

برد ايران براي من مهم است نه بازي در تركيب اصلي. اگر تيم ملي بازي‌هايش را ببرد ما خوشحال مي‌شويم

حسین ماهینی، مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیس سال آینده را هم با پیراهن قرمز به بازی در لیگ ادامه می‌دهد. ماهینی که مورد توجه استقلال و سپاهان قرار داشت با تعصب مثال‌زدنی، این پیشنهاد‌ها را رد کرد تا همچنان در پرسپولیس بماند. بازی مقابل قطر و ادامه حضور در پرسپولیس بهانه‌ای شد برای صحبت با بازیکنی که مدت‌ها بود صحبت نمی‌کرد.

وضعیت اردوی تیم ملی چطور است؟

خدا را شکر خوب است. بعد از پایان لیگ و جام حذفی بدون استراحت آمدیم اردو تا برای ۳بازی مقدماتی جام جهانی آماده شویم. تمرینات خیلی خوب ما مصادف شد با برد مقابل قطر تا خستگی از تن همه ما بازیکنان و کادر فنی خارج شود. خوشبختانه الان هم شرایط روحی و روانی خوبی داریم و اگر لبنان را ببریم می‌توانیم امیدوار‌تر از همیشه باشیم.

نتیجه بازی با لبنان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟ انتقام بازی رفت را می‌گیرید؟

انتقام که یک بار گرفتیم. ۵گل به آن‌ها در تهران زدیم و انتقام سختی از آن‌ها گرفتیم. حالا هم فکرمان فقط و فقط برد مقابل لبنان است. تا قبل از بازی مقابل قطر می‌گفتند شانس صعود ما ۳درصد است اما اگر لبنان را ببریم به نظر من ۹۰درصد شانس صعود مستقیم به جام جهانی را داریم.

چرا در ترکیب اصلی نبودی؟

این دیگر برمی‌گردد به نظر کروش و کادرفنی. برد ایران برای من مهم است نه بازی در ترکیب اصلی. اگر تیم ملی بازی‌هایش را ببرد ما خوشحال می‌شویم. هم آن‌هایی که بازی می‌کنند و هم آن‌هایی که روی نیمکت می‌نشینند.

با این صحبت تو موافقیم. همدلی در تیم ملی موج می‌زند. در تصاویر می‌بینیم که بازیکنان نیمکت‌نشین تیم ملی بیشتر از اصلی‌ها که داخل زمین بازی می‌کنند استرس دارند. این همدلی چقدر در موفقیت تیم ملی تاثیرگذار است؟

خیلی خیلی. شما نگاه کنید یک همدلی خوبی بین بچه‌های روی نیمکت و داخل زمینی‌ها وجود دارد. همه دل‌شان با تیم است و دوست دارند تیم ملی حریفش را شکست بدهد. گوچی که گل زد ما که روی نیمکت نشسته بودیم زود‌تر از بازیکنان داخل زمین به او رسیدیم. خود من نفهمیدم چطور در صدم ثانیه به گوچی رسیدم. یک استارت زدیم و شانس آوردیم که داور به ما کارت نداد. در این برهه تیم ملی به همدلی نیاز دارد و امیدوارم سه‌شنبه هم این همدلی با حضور هواداران در ورزشگاه به وجود بیاید.

وضعیتت برای فصل بعد مشخص شد؟ در پرسپولیس می‌مانی یا به تیم دیگری مثل سپاهان می‌روی؟

من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد مشروط دارم و مشکل خاصی هم برای ادامه حضورم در این تیم نیست. قرارداد من با پرسپولیس قلبی است نه کاغذی و امضایی و برگه‌ای. من پرسپولیس را دوست دارم و مطمئنا در این تیم می‌مانم. امیدوارم با تیم خوبی که داریم و مدیریت و کادر فنی توانمندی که در اختیار داریم بتوانیم امسال به موفقیت برسیم.

سپاهان هم تو را می‌خواست؟

من هم از استقلال پیشنهاد داشتم و هم از سپاهان اما همان‌طور که گفتم قراردادم با پرسپولیس قلبی است و در این تیم می‌مانم. من نمی‌توانم از پرسپولیس جدا شوم و به همین دلیل این پیشنهاد‌ها خیلی زود منتفی شد.

کار کردن با علی دایی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

من تا به حال افتخار نداشتم که با دایی کار کنم. او کارنامه خیلی خوبی در مربیگری داشته و در این چند ساله ۳جام به دست آورده. به نظر من اگر پارسال دایی را داشتیم خیلی بهتر نتیجه می‌گرفتیم. فکر می‌کنم با درایتی که دایی دارد سال موفقی را پیش رو داشته باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 333